• Welcome to DNForum.com™ - Domain Sales, Domain Forum, Domain Appraisals, Domain Registrars
    If you are new to domains and looking to buy, sell and learn about domains then you have come to the right place. DNForum is the oldest global domain name community on the internet and continues to grow every day. There are over 45,000 domainers on DNForum doing everything from buying domains, selling domains, using our free in-house built tools, learning about domains and discussing domains. Take a minute and Register.

Midnitenavy kijk effe hier!!

Status
Not open for further replies.

binaryman

New Member
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Ik heb zojuist dit bericht gecopied vanaf de site van Networking4all

"Status 667 geeft aan dat uw domeinnaam succesvol geregistreerd is, status 668 dat deze niet geregistreerd is, dit omdat de naam al eerder door een andere partij geclaimd is.

Let op! - Deze informatie is nog niet geheel correct en hier zullen nog wijzigingen op komen. Het kan dus voorkomen dat de domeinnaam alsnog op uw naam staat ondanks de status 668. Kijkt u op en later tijdstip nogmaals in deze lijst."

Er is dus kans dat we er nog een paar bij krijgen:bounce:

Ja dat kan! Bedankt, je kan het zelf ook checken op www.whois.eu of door een whois app te gebruiken. Zie mijn andere thread over hoe je de whois.eu moet checken. Ik woon in Amsterdam, waar woon jij?:sad2:

Moet zo gaan werken, ik zie je wel.

Werk ze- Ik kom net van mijn werk- Ik woonde eerst in Amsterdam maar zit nu al 5 jaar in Uden Brabant

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom