Membership is FREE – with unlimited access to all features, tools, and discussions. Premium accounts get benefits like banner ads and newsletter exposure. ✅ Signature links are now free for all. 🚫 No AI-generated (LLM) posts allowed. Share your own thoughts and experience — accounts may be terminated for violations.

Foire aux idées constructives, oyez oyez!

Status
Not open for further replies.

d_n

Level 6
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Salut a tous, je ne suis que peu venu récemment, mais je reste attaché a dnf et a cette sous-section. Que voulez-vous, quand on aime... :blush:
Donc, dès que j'ai vu qu'un mod était venu, je lui ai envoyé ce message:
Hi, as french is the 2nd fastest growing subforum here in dnf, i would have liked to ask you 1 or 2 things:
we have a problem that i already asked to fix a few months ago to another mod (nothing has changed though). In french we use a kind of special character a lot, which may be translated like to (like, we go to a party [nous allons a la fête];
We usually use 'a', but with an accent which resolves like '�*' in dnforum... Please watch the picture below:
atoA.jpg

If we could fix it, that would help us a lot to understand each other. Please ask if you didn't understand what i mean, which i have hard time explaining... :sigh2:
Anyway, another request would be some subsections, such as domains for sale, domain offers, appraisals, general discussions... If you need the proper titles, i would gladly bring 'em to you. That would avoid having all in the same basket... :wink:
Thanks in advance for your reply, and have a nice day.
Regards from France,
laurent_

Alors si jamais il répond, je pense que ce serait bien d'apporter de l'eau au moulin. Donc si vous avez des suggestions de sous-sections, on pourra peut-être lui soumettre car ça commence a devenir un peu le souk au niveau catégories...
Si vous avez des idées, je pense que tout est bienvenu a ce stade (sauf des coupons promo de chez M*cDo & co...).

Last edited:

tomsa

DNF Member
Legacy Exclusive Member
Reaction score
6
Salut Laurent,

ça a déja été évoqué a plusieurs reprises ici et dans les suggestions en anglais mais si ça peut faire avancer les choses tant mieux :)

d_n

Level 6
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Oui je sais, mais le sous-forum prenant plus d'ampleur depuis quelques mois, je crois qu'il est temps de faire en sorte de passer en V.2...

Fredo

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Je pense qu'il faut au moins les sous-catégories suivantes:
- discussion générale
- achat
- vente
- estimation de valeur

centreurope.org

DNF Member
Legacy Exclusive Member
Reaction score
12
Je pense qu'il faut au moins les sous-catégories suivantes:
- discussion générale
- achat
- vente
- estimation de valeur

tout �* fait d'accord

Last edited:

d_n

Level 6
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Je pense que c'est le minimum, maintenant si vous avez des suggestions postez-les avant qu'on ait encore des difficultés a joindre un mod pour s'occuper des soucis de frenchies...

tomsa

DNF Member
Legacy Exclusive Member
Reaction score
6
Ben je crois qu'a terme un mod francophone ce serait vraiment bien, d_n on est avec toi :D

++

d_n

Level 6
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Ben je crois qu'a terme un mod francophone ce serait vraiment bien, d_n on est avec toi :D
++

Merci Guillaume de 'voter pour moi' :peace: , il n'en est pas question pour le moment et même le forum espagnol qui est actif depuis + longtemps n'a pas de mod.
Par contre vous pouvez envoyer vos chèques au comité de soutien du parti d_n a l'adresse suivante...:smilewinkgrin:

Status
Not open for further replies.

Who has viewed this thread (Total: 1) View details

Who has watched this thread (Total: 2) View details

The Rule #1

Do not insult any other member. Be polite and do business. Thank you!

Premium Members

Upcoming events

Our Mods' Businesses

*the exceptional businesses of our esteemed moderators

Top Bottom