Membership is FREE – with unlimited access to all features, tools, and discussions. Premium accounts get benefits like banner ads and newsletter exposure. ✅ Signature links are now free for all. 🚫 No AI-generated (LLM) posts allowed. Share your own thoughts and experience — accounts may be terminated for violations.

Mobi

Status
Not open for further replies.

Felip

Level 3
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
¿alguien sabe para qué sirve el .mobi y por qué hay gente que se empeña en intentar vender algo tan absurdo e inútil?.

Felip

Level 3
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Antes de que alguien saque por aquÃ* la famosa lista de mobis vendidos a buen precio, que no son representativos de nada.

pertosda

AdSense Optimizer
Legacy Platinum Member
Reaction score
2
Absurdo e inútil...

Felip

Level 3
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Bueno, yo creo que el .mobi tiene una aplicación bastante limitada. Hay buenos dominios .mobi, pero no tantos como se pudiera pensar. De hecho, he visto algunos buenos .mobi por aqui, la verdad sea dicha, pero la mayoria de los que he visto son absurdos e inútiles, a mi entender.

Por eso, donde dije: "algo tan absurdo e inútil", quise decir "algunos tan absurdos e inútiles". Pido disculpas.

pertosda

AdSense Optimizer
Legacy Platinum Member
Reaction score
2
La verdad es que hay todo un debate abierto sobre el tema... habrá que esperar a ver en qué acaba todo este lÃ*o del MOBI.

Status
Not open for further replies.

Who has viewed this thread (Total: 1) View details

The Rule #1

Do not insult any other member. Be polite and do business. Thank you!

Members Online

No members online now.

Premium Members

Upcoming events

Latest Listings

Our Mods' Businesses

*the exceptional businesses of our esteemed moderators

Top Bottom